Одним з головних конкурентів для нового Polo GTI буде не менш легендарний хетчбек В-класу на ім’я Ford Fiesta ST. На відміну від Fiesta ST, новачок отримав двигун більшого об’єму. На новому поколінні Volkswagen Polo GTI ми побачимо 2-літровий турбомотор потужністю 200 к.с. та 320 Нм крутного моменту. За офіційною інформацією, середня витрата пального складатиме біля 6 літрів на кожні 100 км пробігу.
Цей 4-циліндровий двигун агрегатується як з механічною так і з автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Розгін з 0 до 100 км/год триває всього 6,7 секунд. Крім суто технічних характеристик, потужний малюк має на 15 мм занижену підвіску та більш жорсткі налаштування шасі. На дорозі новий Volkswagen Polo GTI поводить себе наче спортивний карт, проходження поворотів та швидких ділянок відбувається невимушено та безпечно.
На борту Polo GTI є достатньо багато електронних систем серед яких ми би хотіли виділити електронне блокування диференціалу XDS, світлодіодні фари, адаптивний круїз-контроль та систему екстреного гальмування. За додаткові кошти доступні розкішні 18-дюймові колісні диски з легкого сплаву. На відміну від попередньої генерації заряджений Polo 2018 модельного року випускається лише у п’яти дверному виконанні. Розмір багажного відсіку трохи виріс та вміщає 350 літрів.
У середині Volkswagen Polo GTI нас зустрічають спортивні сидіння, які по традиції обтягнуті клітчатою тканиною. На центральній консолі розмістився сучасний 8-дюймовий екран мультимедійної системи. До матеріалів обробки салону претензій не виникає, адже в деяких місцях можна зустріти м’який пластик.
На європейському ринку Polo GTI з’явиться на при кінці 2017 року. Орієнтовна вартість базової версії топового хетчбека складатиме 23 тисячі євро…